suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest sob cze 21, 2025 12:34 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 346 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 19 10 11 12 1324 Następna
Autor Wiadomość
Post: śr mar 14, 2012 10:03 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: sob gru 13, 2008 3:15 pm
Posty: 1154
Lokalizacja: Gdańsk
Ja mam oktavie II ,ręczny na linkę,klocki tanie. Nie zapiekają się. Tylko nie pamiętam,czy mieszczą się w oryginalną felgę,czy trzeba dać 5mm dystans. Klocki zużywają się bardzo szybko.

_________________
Vitara 1.6 8V Pussy Wagon sztywny axle 31" fedima już jej nie ma :(
Qashqai do zmiany na coś męskiego


Na górę
Post: czw kwie 05, 2012 7:55 am 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: wt wrz 20, 2011 4:18 pm
Posty: 530
Lokalizacja: Dębe Wielkie / mazowieckie
Wie ktoś gdzie można dostać tłoczki do zacisków tylnych od sierry? te standardowe co się mota na tył :)

_________________
Vitara Pickup 1.6 16V 95r
Moja witka :)


Na górę
Post: czw kwie 05, 2012 8:30 am 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4486
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
W vitarze 2.0 spręzyny tylne są szerzej rozstawione. Trzeba zaciski od scorpio wraz z tarczami odsunąć o przynajmniej 20mm od środka mostu. Inaczej zaczepiają o spręzyny.
Innym rozwiązaniem by było przesunięcie zacisku i 30-40st w kierunku przodu samochodu - to wymaga dorobienia innych adapterów.

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: sob kwie 14, 2012 6:48 am 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: pt mar 04, 2011 8:24 pm
Posty: 1230
Lokalizacja: okolice Zamościa (lubelskie)
Karas pisze:
Wie ktoś gdzie można dostać tłoczki do zacisków tylnych od sierry? te standardowe co się mota na tył :)


intercars lub inne sklepy motoryzacyjne... musisz znać tylko wymiary tłoczka jego średnicę i wysokość...

_________________
Vitara 4" 2"body XTR SIMEX 31"-była
Jeep Zj 4.0 lift 3,5" bfg AT 30"-był
WJ 4.7 v8 2" felgi 16,-10 i AT 30"-jest
Vitara 1.8t 150hp 4"zawias 2"body SIMEX 32" felgi 16 et -30 dragon 12000lbs - składa sie


Na górę
Post: sob kwie 14, 2012 11:38 am 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: wt wrz 20, 2011 4:18 pm
Posty: 530
Lokalizacja: Dębe Wielkie / mazowieckie
jak by to było takie łatwe :) w tym problem że nie ma :)

_________________
Vitara Pickup 1.6 16V 95r
Moja witka :)


Na górę
Post: śr kwie 18, 2012 6:12 am 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5119
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
Dobra hamulcowe megamózgi, potrzebuję rady.
Mam felgi alu a nakrętki zwykłe (od stalówek), czy trzeba zakładać szpilki z przednich piast?Są dłuższe ok 7mm.
Druga rzecz, ile stoczyć bęben (flanszę) z grubości? Ma ok.10mm, zostawić czy zrobić 8 mm?

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: śr kwie 18, 2012 6:41 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 20, 2006 2:23 pm
Posty: 1074
Lokalizacja: Oława/Dolnośląskie
Przy stalowkach nigdy nie zmieniałem szpilek.
Beben stocz tyle, zeby powstał zamek na którym wycentruje sie tarcza.


Na górę
Post: ndz maja 06, 2012 10:32 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4774
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
ja toczyłem z 10mm do 6mm i zostawał 4mm pierścień centrujący do tarcz (średnicy 107mm)
Wtedy przy zaciskach scorpio wystarczą podkładki 6mm między zaciskiem a flanszą przykręconą do mostu
Tarcza ma 6mm grubości tak więc szpilki "skracają się" tylko o 2mm więc nie trzeba ich wymieniać nawet przy alusach, ale nie wiem jak to jest przy nakrętkach od stalówek i alusach

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: śr sie 29, 2012 5:07 pm 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4486
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
Czy ktoś z Was rozbierał może mechanizm ręcznego w zaciskach od scorpio?
W jednym mi nie odbija do końca, a nie wiem jak ro rozebrać żeby później dało się złożyć, bo ta sprężyna wygląda na taką co się łatwo nie składa :)

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: śr sie 29, 2012 8:30 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4774
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
Załóż dodatkową sprężynkę na linkę ręcznego to będzie odbijać.
Tam między dźwigienkę w zacisku a mocowanie pancerza.
Użyłem sprężynki, która oryginalnie jest w bębnie na lince ręcznego.

Zrobiłem tak bo nie chciało mi się motać z rozkręcaniem tego zacisku bo jest zmota.

Możesz też zdjąć tą sprężynkę, które jest na zacisku forda i podgiąć w niej haczyk, żeby mocniej napinał.

Obrazek

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: śr sie 29, 2012 9:23 pm 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4486
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
Mam już taką sprężynkę. Trzeba użyć sporej siły żeby to cofnąć, ręką się nie da. Dodatkowa sprężyna musiała by być bardzo mocna.
W drugim zacisku spokojnie mogę w miarę lekko poruszać tą dźwignią.

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: czw sie 30, 2012 3:58 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4774
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
No to trzeba rozkręcać :)
Może wyjmij zacisk i podjedź do kogoś, kto robi fordy, żeby Ci to rozebrał za piwo.

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: sob wrz 01, 2012 12:32 pm 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4486
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
radzik071 pisze:
No to trzeba rozkręcać :)
Może wyjmij zacisk i podjedź do kogoś, kto robi fordy, żeby Ci to rozebrał za piwo.


Tak musze zrobić, bo zacisk już wyjmowałem i rozbierałem ale recznego jakoś sie bałem dotykać... Te śrubki wyglądają na takie co się nie odkręcą.

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: śr lip 31, 2013 8:48 am 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: czw mar 21, 2013 11:33 am
Posty: 504
Lokalizacja: Pruszków i okolice
Panowie poczytałem trochę i mam ochote szarpnąć się na tarcze z tyłu i zaciski scorpio/sierra (klocki 23zł przemawiają do mnie) nie mniej jednak potrzebuje kilka informacji.


Mógł by ktoś napisać co potrzebuje? i jakie czynności będzie trzeba wykonac? Mocowania kupię od radzik-a. Wiadomo zaciski tarcze i klocki. Tylko co dalej. O co chodzi z tym "Druga rzecz, ile stoczyć bęben (flanszę) z grubości? Ma ok.10mm, zostawić czy zrobić 8 mm?" oddaje stare bębny do tokarza ztoczy mi je od "wierzchu" o 4mm i na to tarcza tak? dobrze rozumiem czy nie do końca? Ewentualnie co jeszcze trzeba wykonać przy takim zabiegu?

_________________

Grand vitara 2.5 v6 robi się
Pinin 5D 2.5" trepador 30" escape ewq-q9500
Były
Vitara 1.6 4" 30"
jeep XJ 4.0 3,5"
jeep XJ 2.1td 4" 32"
Vitara 1.6 8V 3" 31"
monterey 3.1td 32"


Na górę
Post: śr lip 31, 2013 9:38 am 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: czw sty 22, 2009 4:05 pm
Posty: 1145
Lokalizacja: wawa
godles pisze:

Mógł by ktoś napisać co potrzebuje? i jakie czynności będzie trzeba wykonac? Mocowania kupię od radzik-a. Wiadomo zaciski tarcze i klocki. Tylko co dalej. O co chodzi z tym "Druga rzecz, ile stoczyć bęben (flanszę) z grubości? Ma ok.10mm, zostawić czy zrobić 8 mm?" oddaje stare bębny do tokarza ztoczy mi je od "wierzchu" o 4mm i na to tarcza tak? dobrze rozumiem czy nie do końca? Ewentualnie co jeszcze trzeba wykonać przy takim zabiegu?


Flansza ma mieć tyle, żeby po przykręceniu do niej tarczy zacisk "trafiał" w tarczę.
Jak mocowania pozycjonują zaciski w dobrym miejscu, to flansza powinna mieć grubość bębna bez dodatkowego staczania (żeby jej nie osłabiać).


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 346 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 19 10 11 12 1324 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl