suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest sob cze 21, 2025 12:28 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna
Autor Wiadomość
Post: wt maja 08, 2012 6:28 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2012 6:01 am
Posty: 2729
Lokalizacja: brejdyny(warminsko-mazurskie)
nom tak i u mnie jest tylko te falujące obroty:( :( :cry:

_________________
vitarka 1.6 8v 1989r (w trakcie prób odnowy :P )
lift 4'' by RADZIKONE+ma być 5cm body-lift
spawlock tył był i się zmielił ale myślę nad ponownym spawaniem (prawie nowom spawarkom-własnorecznie) :P
silverstone MT-117 X-TREME 31/10,5/15


Na górę
Post: wt maja 08, 2012 6:38 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 21, 2012 10:40 pm
Posty: 907
Lokalizacja: okolice 3Miasta
Cytuj:
...spalanie wróciło do normy


Czyli ile pali teraz kolego ??

_________________
GEO TRACKER 1.6 8V, AUTOMAT, CABRIO HARD-TOP, LIFT 4,2", 31" AT **I TAK ZOSTAJEEEE**
SUZUKI VITARA 1.6 8V, MANUAL, CABRIO, BULWAR


Na górę
Post: wt maja 08, 2012 7:07 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2012 6:01 am
Posty: 2729
Lokalizacja: brejdyny(warminsko-mazurskie)
ja to nie wiem:D
ale mniej niz na przypalonym kompie

_________________
vitarka 1.6 8v 1989r (w trakcie prób odnowy :P )
lift 4'' by RADZIKONE+ma być 5cm body-lift
spawlock tył był i się zmielił ale myślę nad ponownym spawaniem (prawie nowom spawarkom-własnorecznie) :P
silverstone MT-117 X-TREME 31/10,5/15


Na górę
Post: wt maja 08, 2012 8:52 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2012 6:01 am
Posty: 2729
Lokalizacja: brejdyny(warminsko-mazurskie)
gdzie jest kurde NuVo :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
a moze pan sławek by cos mi doradził??
zagląda tu czasem w nasze problemy??

_________________
vitarka 1.6 8v 1989r (w trakcie prób odnowy :P )
lift 4'' by RADZIKONE+ma być 5cm body-lift
spawlock tył był i się zmielił ale myślę nad ponownym spawaniem (prawie nowom spawarkom-własnorecznie) :P
silverstone MT-117 X-TREME 31/10,5/15


Na górę
Post: wt maja 08, 2012 8:54 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 21, 2012 10:40 pm
Posty: 907
Lokalizacja: okolice 3Miasta
:mrgreen: sie zobaczy czy zaglądają,
bo mnie interesuje czy tak ok 17l to nie troche za dużo

_________________
GEO TRACKER 1.6 8V, AUTOMAT, CABRIO HARD-TOP, LIFT 4,2", 31" AT **I TAK ZOSTAJEEEE**
SUZUKI VITARA 1.6 8V, MANUAL, CABRIO, BULWAR


Na górę
Post: wt maja 08, 2012 9:57 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2012 6:01 am
Posty: 2729
Lokalizacja: brejdyny(warminsko-mazurskie)
ja chce juz :D :mrgreen: niech zajrzą juz :mrgreen: :lol:
bo mnie zara szlak jasny trafi benzyna zimna zaleje :mrgreen: :lol: :P
tak sie nie da jezdzic:D
matka powiedziała ze juz nie wsiądzie w vitke:D
a moze to i lepiej :mrgreen: :lol: :P

_________________
vitarka 1.6 8v 1989r (w trakcie prób odnowy :P )
lift 4'' by RADZIKONE+ma być 5cm body-lift
spawlock tył był i się zmielił ale myślę nad ponownym spawaniem (prawie nowom spawarkom-własnorecznie) :P
silverstone MT-117 X-TREME 31/10,5/15


Na górę
Post: czw maja 10, 2012 8:22 am 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2012 6:01 am
Posty: 2729
Lokalizacja: brejdyny(warminsko-mazurskie)
widze ze nikt mi nie chce pomuc:( :(
no chopacy doradzta cuś

_________________
vitarka 1.6 8v 1989r (w trakcie prób odnowy :P )
lift 4'' by RADZIKONE+ma być 5cm body-lift
spawlock tył był i się zmielił ale myślę nad ponownym spawaniem (prawie nowom spawarkom-własnorecznie) :P
silverstone MT-117 X-TREME 31/10,5/15


Na górę
Post: czw maja 10, 2012 1:13 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 25, 2007 3:29 pm
Posty: 3314
Lokalizacja: Janów Lubelski
Można reset kompa zrobić (opis na stronce) może to coś da na falujące obroty. Zaświeca się jakiś błąd? Czujnik temp. powietrza w 8v też jest.

_________________
Grand Vitara II 2,0 16v 2007r.
Lift EFS
Opony 235/75/16


Na górę
Post: czw maja 10, 2012 1:53 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2012 6:01 am
Posty: 2729
Lokalizacja: brejdyny(warminsko-mazurskie)
jesli dobrze czytam wyswietla 12 czyli brak błendów
a gdzie ten czujniczek sie znajduje?

_________________
vitarka 1.6 8v 1989r (w trakcie prób odnowy :P )
lift 4'' by RADZIKONE+ma być 5cm body-lift
spawlock tył był i się zmielił ale myślę nad ponownym spawaniem (prawie nowom spawarkom-własnorecznie) :P
silverstone MT-117 X-TREME 31/10,5/15


Na górę
Post: czw maja 10, 2012 1:59 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2012 6:01 am
Posty: 2729
Lokalizacja: brejdyny(warminsko-mazurskie)
a czy podcisnienie moze byc zbyt duze??

_________________
vitarka 1.6 8v 1989r (w trakcie prób odnowy :P )
lift 4'' by RADZIKONE+ma być 5cm body-lift
spawlock tył był i się zmielił ale myślę nad ponownym spawaniem (prawie nowom spawarkom-własnorecznie) :P
silverstone MT-117 X-TREME 31/10,5/15


Na górę
Post: czw maja 10, 2012 2:35 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: czw sty 22, 2009 4:05 pm
Posty: 1145
Lokalizacja: wawa
zbys,
Zacznij od sprawdzenia ciśnienia paliwa.
Może umiera pompa albo regulator ciśnienia i z tego powodu faluje obrotami.
Odłącz/zaślep EGR żeby wyeliminować ten trop.
Pomierz też czujniki - w manualu jest dokładnie opisane jak mają się zachowywać. Czujniki temperatury sobie odpuść - jakby były uszkodzone, to komputer pokazałby błąd, poza tym nie rzutują na falowanie w żaden sposób. Skup się na zaworku obejściowym powietrza i map sensorze. Popatrz oczami na strumień paliwa z wtryskiwacza - może się przycina.
Zobacz lampą stroboskopową, czy nie wariuje ci kąt wyprzedzenia zapłonu.

Musisz eliminować systematycznie i po kolei, bo przez internet nikt ci nie postawi 100% diagnozy.


Na górę
Post: czw maja 10, 2012 3:06 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2012 6:01 am
Posty: 2729
Lokalizacja: brejdyny(warminsko-mazurskie)
dzieki kolego za wskazówki map sensor tez wymieniłem i na obu jest tak samo
na starym kompie było słychac pompe az wyła na tym nie słychac ale paliwo chlapie ale zaowarzyłem ze po zdjęciu przewodu od mam sensora obroty spadają a gdy zassam delikatnie obroty juz nie falują ale silnik nie chodzi tak równo
a jak myslicie czy waszym zdaniem nowo wsadzony komp mogł tez byc uszkodzony??

_________________
vitarka 1.6 8v 1989r (w trakcie prób odnowy :P )
lift 4'' by RADZIKONE+ma być 5cm body-lift
spawlock tył był i się zmielił ale myślę nad ponownym spawaniem (prawie nowom spawarkom-własnorecznie) :P
silverstone MT-117 X-TREME 31/10,5/15


Na górę
Post: czw maja 10, 2012 3:20 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: czw sty 22, 2009 4:05 pm
Posty: 1145
Lokalizacja: wawa
zbys19 pisze:
na starym kompie było słychac pompe az wyła na tym nie słychac ale paliwo chlapie

Pompa albo chodzi albo nie. Komputer nie reguluje jej obrotów. To że paliwo chlapie o niczym nie świadczy. Jak nie sprawdzisz ciśnienia, to się nie dowiesz czy jest prawidłowe.
Chyba że lubisz metodę ASO - wymieniać części, aż się trafi :mrgreen:

Spróbuj swój komputer podpiąć u kogoś w normalnie jeżdżącej vitarze.


Na górę
Post: czw maja 10, 2012 3:40 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 25, 2007 3:29 pm
Posty: 3314
Lokalizacja: Janów Lubelski
nie ma błędów więc to ni czujniki. Robiłeś reset kompa?

_________________
Grand Vitara II 2,0 16v 2007r.
Lift EFS
Opony 235/75/16


Na górę
Post: czw maja 10, 2012 5:25 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2012 6:01 am
Posty: 2729
Lokalizacja: brejdyny(warminsko-mazurskie)
tak reset był
wymryguje 12(no chyba ze ja zle to odczytuje)podajcie mi jak ma wymigać 12 to będe pewny
kurde ale jesli na tamtym kompie było ok tylko ze swiecił cały czas chesk engine i paliła od cholery to pompa raczej sprawna
moze jakies zaworki od cisnienia albo cos nie wiem to jest pierwsze autko kture mnie wciągneło-ucze sie dopiero
troche poczysciłem pszedmuchałem itp itd i to nic nie dało

_________________
vitarka 1.6 8v 1989r (w trakcie prób odnowy :P )
lift 4'' by RADZIKONE+ma być 5cm body-lift
spawlock tył był i się zmielił ale myślę nad ponownym spawaniem (prawie nowom spawarkom-własnorecznie) :P
silverstone MT-117 X-TREME 31/10,5/15


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl