dzięki Radzik za podpowiedź... szczerze to nie wiedziałem że zendra może jakoś wpływać na spawy ale skoro tak to ok... i mam też i do Ciebie i innych pytanie... ile liftu zniosą krzyżaki???? kąt flanszy gdzie przykręcam wał ma być taki sam jak przy reduktorze????
EDIT:
troszkę dzisiaj pogrzebałem przy vitarce, wywaliłem kilka niepotrzebnych rzeczy, przymierzyłem co nieco kilka rzeczy mi sie rozjaśniło, zauważyłem że kilka rzeczy źle zrobiłem (wzmocnienie mostu ma zły kąt), wiem już że potrzebny będzie dystans na wał z 5cm co bym mógł trochę koła do przodu wysunąć
pierwsza rzecz po której pojawił mi sie uśmiech na twarzy, na reszcie nie będę miał 4 śladu

po wyliftowaniu vitarki koła z przodu zeszły sie do środka i to sporo była różnica około 10cm a teraz będzie 3cm
zmierzyłem rozstaw auta od felgi do felgi i...
tył 128cm
przód 125cm
z tego co mi wiadomo to vitara z fabryki wyszła chyba z 2cm węższa przodem tak jak samuraj względem tyłu...
więc różnica będzie teraz znikoma lub 1,5cm węższy przód od tyłu...




chyba muszę oleje posprawdzać

(a niby nie topiony

ciekawe z kąd to się wzięło??? przecież auto używane tylko na rekreacyjne wypady na grzyby hahahah

)

tak z podłączonym wałem na trytytki w celu sprawdzenia jak by to było jak by został wał przykręcany bez dystansu


tak 9 cm od wału



tyle na dzisiaj

w poniedziałek dalej motamy bo kanał potrzebny i pieniążki się nie zarabiają
