sebahabit pisze:
no właśnie odnośnie wału na wieloklinie... wie ktoś ile mam zostawić tam luzu??? wciskam go do końca i wysuwam... tylko ile???? centymetr??? dwa??? myślę że raczej nie mniej... bo trzeba chyba pamiętać o tym że jak zawieszenie "dobije" to wał pójdzie w drugą stronę...
..................
A Ty znowu na ślepo
Postaw auto na kobyłki wyjmij sprężyny i podnieś most na max w górę i w dół i będziesz widział jak wał się wsuwa i wysuwa z reduktora.
Najlepiej jak wahacze są tej długości co wał między krzyżakami to wtedy najmniej się będzie wysuwał z reduktora - oczywiście ważne są osie obrotu wahaczy i wału.
milas pisze:
..................
ciekawy jestem jak wy liczycie te wykrzyze - mi moj poprostu wystarcza
.......................
łopatologicznie...
Stawiasz auto na równym i podnosisz jedno koło tak wysoko żeby 3 pozostałe zostały na ziemi. Tyle ile podniesiesz tyle masz wykrzyżu


Oficjalnie mierzy się to wjeżdżając jednym kołem na najazd pod odpowiednim kątem. I mierzy się odległość jaką wjechałeś.
_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na
https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !