suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest ndz cze 22, 2025 11:03 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 83 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 6 Następna
Autor Wiadomość
Post: śr sty 20, 2010 5:46 pm 
Offline
Moderator

Rejestracja: sob paź 06, 2007 10:45 pm
Posty: 616
Lokalizacja: Konin
arek_m pisze:
sorrki, ze troszke z innej beczki, ale jak czytam, to co piszesz, to az glowa boli przez bledy. przeciez podczas pisania postu podkreslane sa wyrazy z bledami.

Kto, gdzie :?: :wink:
Arek_m kto Cię tak zaintrygował??Ja??

_________________
Vitara 1,6 8V -> Y60 4,2E ->Y61 2,8TD->L200-> Grand Vitara I & Grand Vitara II


Na górę
Post: śr sty 20, 2010 6:39 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 19, 2009 9:32 am
Posty: 483
Lokalizacja: Krakuff
Chyba nie Ty OKU :mrgreen:
Ciekawe informacje w ciekawej oprawie :mrgreen:

_________________
Black Cabrio 91' 1.6 8V - było
GV XL7 03' 2.7 - jest (różnica)


Na górę
Post: śr sty 20, 2010 11:34 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 23, 2009 10:43 am
Posty: 1886
Lokalizacja: warszawa/nowa ruda
OKU pisze:
arek_m pisze:
sorrki, ze troszke z innej beczki, ale jak czytam, to co piszesz, to az glowa boli przez bledy. przeciez podczas pisania postu podkreslane sa wyrazy z bledami.

Kto, gdzie :?: :wink:
Arek_m kto Cię tak zaintrygował??Ja??


oku - no co ty??? nie, nie ty - ty to nawet polskich znakow diakrytycznych uzywasz. oczywiscie chodzi o vitar123. on ma dysgrafie ;)

_________________
we who are not as others
suzuki vitara 1,6 cabrio '92 - juz cieszy kogos innego :(


Na górę
Post: sob lut 13, 2010 6:03 pm 
Offline
Moderator

Rejestracja: sob paź 06, 2007 10:45 pm
Posty: 616
Lokalizacja: Konin
Wielu pyta więc może opiszę jak zrobić wyjście ze skrzyni 4WD pod reduktor od samuraja.
1.Odkręcasz reduktor od skrzyni(pamiętać o śrubce ukrytej pod obudową lewarka zmiany biegów)
2.Rozkręcić reduktor by uzyskać część obudowy przykręconej do skrzyni - duzo ułatwi bo zostaje orginalne mocowanie skrzyni do belki,
3.Zaspawać bądź zaślepić silikonem dziury.
4.Wytoczyć tulejkę w której osadzicie łozysko igiełkowe HK3224 i dwa simeringi 32/42/7
5.włożyć na silikon i zabezpieczyć segerem
Tak to wyglada na foto:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Jak ktoś będzie chciał rysunek zapisany w AutoCadzie lub w pdf podawać meile chyba że ktoś wie jak wrzucić na forum plik .dwg lub .pdf

_________________
Vitara 1,6 8V -> Y60 4,2E ->Y61 2,8TD->L200-> Grand Vitara I & Grand Vitara II


Na górę
Post: śr mar 10, 2010 6:48 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pn gru 14, 2009 9:36 pm
Posty: 249
czy ktos da rady odpłatnie wykonać taką tuleje nie mam gdzie jej wykonać?????


Na górę
Post: pt mar 12, 2010 6:35 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pn gru 14, 2009 9:36 pm
Posty: 249
oku może ty byś mi wykonał zapłace???


Na górę
Post: pt mar 12, 2010 7:53 pm 
Offline
Moderator

Rejestracja: sob paź 06, 2007 10:45 pm
Posty: 616
Lokalizacja: Konin
pw

_________________
Vitara 1,6 8V -> Y60 4,2E ->Y61 2,8TD->L200-> Grand Vitara I & Grand Vitara II


Na górę
Post: pt mar 12, 2010 7:59 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pn gru 14, 2009 9:36 pm
Posty: 249
i okazało się że reduktor z samuraja ktury dostałem za 150zł jest do wyrzucenia brak kilku żębów na jednym trybie i znów szukanie


Na górę
Post: pt mar 12, 2010 9:50 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 20, 2006 2:23 pm
Posty: 1074
Lokalizacja: Oława/Dolnośląskie
vitar123 pisze:
i okazało się że reduktor z samuraja ktury dostałem za 150zł jest do wyrzucenia brak kilku żębów na jednym trybie i znów szukanie



Zeby było "tanio", musi byc drogo :mrgreen:


Na górę
Post: pt mar 12, 2010 10:53 pm 
Offline
Moderator

Rejestracja: sob paź 06, 2007 10:45 pm
Posty: 616
Lokalizacja: Konin
Hadek pisze:
Zeby było "tanio", musi byc drogo :mrgreen:

Święte słowa :mrgreen:

_________________
Vitara 1,6 8V -> Y60 4,2E ->Y61 2,8TD->L200-> Grand Vitara I & Grand Vitara II


Na górę
Post: pt mar 12, 2010 11:09 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pn gru 14, 2009 9:36 pm
Posty: 249
zna ktoś może dokładne przełożenia skrzyń chodzi mi o różnicę między 8v a 16v wiem że piątka w 8v jest inna


Na górę
Post: śr mar 17, 2010 6:35 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pn gru 14, 2009 9:36 pm
Posty: 249
tu znalazłem takie coś ale nie wiem czy 8v czy 16v
1st 3.652
2nd 1.947
3rd 1.379
4th 1.00
5th 0.86?
Reverse 3.670


Na górę
Post: czw mar 18, 2010 10:12 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pn gru 14, 2009 9:36 pm
Posty: 249
a myślał ktoś o połączeniu dwóch reduktorów z vitary


Na górę
Post: czw mar 18, 2010 10:45 pm 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
myslał ale to sporo pracy i tylko do longa bo tam miejsca wiecej

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
Post: pt mar 19, 2010 7:35 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pn gru 14, 2009 9:36 pm
Posty: 249
w 3d powinien się zmieścić wał sie tyle na sierżancie wyreguluje tyle że nie wiem czy frez reduktora spasuje na frez u wyjścia wału tylnego??


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 83 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 6 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl