suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest czw cze 19, 2025 10:24 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 53 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4
Autor Wiadomość
Post: śr maja 20, 2015 6:29 am 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: śr lut 02, 2011 8:19 pm
Posty: 556
Lokalizacja: Łomża
Chodzi mi o to czy na półosiach wymienią symering bez sciągania łozyska?Urządzenie do wyciągania półosi juz mam w sobotę bede walczył więc muszę się zaopatrzyc we wszystko


Na górę
Post: śr maja 20, 2015 2:29 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: ndz wrz 07, 2014 9:47 pm
Posty: 152
Lokalizacja: Rzeszów okolice
Silnik: 1.6 8V
Witam. Ja już swój most zdołałem rozebrać, teraz pytanko odnośnie złożenia. Łożyska wyglądają na dobre. Ale żeby mieć spokój i nie rozbierać po dwa razy wymienię uszczelniacze. Jakie tam uszczelniacze podchodzą , bo niestety jestem poza domem i nie mogę tego sprawdzić a chce zakupić sobie poszczególne części aby mieć wszystko gotowe, Ciężko się składa taki most ? Na co zwrócić szczególną uwagę. W których miejscach uszczelnić go masą uszczelniającą? Proszę o wskazówki bo w tym temacie jestem świeży a nie chce narobić sobie biedy ,,, Z góry dzięki.


Na górę
Post: czw maja 21, 2015 8:48 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4774
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
jeden zimering półosi jest w pochwie mostu i łatwo go zmienić ale drugiego nie da się wymienić bez ściągania łożyska koła z półosi.
Łożysko ściąga się rozcinając jednorazową tuleję zaciskową przed łożyskiem więc najlepiej kupić za ~100zł komplet (łożysko + tuleja zaciskowa + 2 zimeringi)

http://www.suzuki-części.pl

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: pt maja 22, 2015 5:02 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lut 11, 2014 8:36 pm
Posty: 409
Lokalizacja: Kraków
w domenach nie używamy znaków diakrytycznych :mrgreen: https://suzuki-czesci.pl/


Na górę
Post: pt maja 22, 2015 5:15 am 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: ndz wrz 07, 2014 9:47 pm
Posty: 152
Lokalizacja: Rzeszów okolice
Silnik: 1.6 8V
a jeśli chodzi o silikon ? dawać tylko pod tą blache co jest przed łożyskiem?


Na górę
Post: wt maja 26, 2015 6:14 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: śr lut 02, 2011 8:19 pm
Posty: 556
Lokalizacja: Łomża
jaki jest moment dokręcania srub główki


Na górę
Post: wt maja 26, 2015 7:41 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 12, 2009 10:13 pm
Posty: 2174
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: 2.0 HDI
Model: XL7
Rok prod.: 2006
Główki do mostu? Trzeba do..bać ;)

_________________
Long 2.0 TD 1997r, polcalmini i MT > (...) > XL7 2.0 HDI
"Spijmy gorycz co uwiera, niech z trzeźwości nas rozbiera"


Na górę
Post: ndz maja 31, 2015 5:36 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: śr lut 02, 2011 8:19 pm
Posty: 556
Lokalizacja: Łomża
Dyfra nie wymieniłem,skasowany został luz teraz puka ale juz dużo mniej.Roboty sobie dowaliłem, ale człowiek uczy się na błedach.Ja rozkręciłem wszystko,hamulce,przewody hamulcowe (2 do wymiany bo się ukreciły),linkę ale niepotrzebnie wystarczy odkręcic 4 sruby z tyłu osłony, załozyc młot do wyciągania półosi i pięknie cała półos wychodzi .Mam łożysko słabe to przy okazji juz z praktyką pójdzie łatwiej


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 53 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl