suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest sob kwie 27, 2024 1:06 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 130 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 15 6 7 8 9 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: wt kwie 22, 2008 7:31 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
Dalszy ciąg bezsensownych dyskusji czy warto czy nie warto mieć więcej mocy wydzieliłem:
http://suzuki.a-ng.eu/forum/viewtopic.php?t=895

Mam gorącą prośbę:
Nie przekonujcie mnie że 1,6 8V ma absolutnie wystarczający POWER i więcej nie trzeba :!: Będę wdzięczny za inforamcję typu jaki mocniejszy motor można wrzucić ewentualnie jak wykrzesać więcej koni z 1,6 8V.

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 22, 2008 8:13 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 22, 2007 4:33 pm
Posty: 2214
Lokalizacja: Gdańsk
Załóż turbo. To chyba najtańszy i najprostszy sposób na znaczne zwiększenie mocy na stałe (nie jak NOS)

_________________
Klasyczna legenda - Range Rover Classic 2 drzwi 3.5 V8 gaźniki 8)
Jeszcze bardziej legendarna legenda - LR Discovery 300Tdi, w Camel Trophy :mrgreen: - Już nie ma
Legenda na kołach - LR Discovery Series II Td5 XS - Już nie ma
Już nie ma Vitary...


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 22, 2008 8:18 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
kosciej pisze:
Załóż turbo. To chyba najtańszy i najprostszy sposób na znaczne zwiększenie mocy na stałe (nie jak NOS)

:shock: :shock: Najtańszy :?:
Chyba jednak zdecydowanie najdroższy i najbardziej kłopotliwy :!:
NOS wydaje się być najbardziej optymalny. MOC w przeprawie tak naprawdę potrzebna w terenie jest tylko na chwilę (podjazd, bagnisko) to nie szybkosciówki że cały czas but w podłodze.

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 22, 2008 8:20 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 22, 2007 4:33 pm
Posty: 2214
Lokalizacja: Gdańsk
No tańszy niż nowe serducho...

Co do NOSa to jest fajna rzecz...Ale tylko na chwilę i ładowanie drooogie.

_________________
Klasyczna legenda - Range Rover Classic 2 drzwi 3.5 V8 gaźniki 8)
Jeszcze bardziej legendarna legenda - LR Discovery 300Tdi, w Camel Trophy :mrgreen: - Już nie ma
Legenda na kołach - LR Discovery Series II Td5 XS - Już nie ma
Już nie ma Vitary...


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 22, 2008 8:38 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
kosciej pisze:
No tańszy niż nowe serducho...
Co do NOSa to jest fajna rzecz...Ale tylko na chwilę i ładowanie drooogie.

Coś więcej wiesz jak to w praktyce wyglada? Pomysł z NOS-em jest z cyklu lekko abstrakcyjnych ale kto wie ... :roll:

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 22, 2008 9:21 pm 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
wieszosc moich abstakcyjnych pomysłów siedzi teraz w mojej suzuce :lol:
Masmo sadze ze przełozenia 5.38 5,83 ale dobra wsadz sobie 2,0 bo nic cie nie przekona :lol:

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 22, 2008 9:28 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
slaw pisze:
...ale dobra wsadz sobie 2,0 bo nic cie nie przekona :lol:
:lol: :lol:
Ok to powiedz mi co wziąść od 2,0 a co od 1,6? Mogę dowolnie sobie wybierać połączenie skrzynia - silinki, czy są jakieś niespodzianki?

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 22, 2008 9:37 pm 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
jedyna rozsądna opcja to 2,0 silnik sprzegło skrzynia :wink:

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 22, 2008 9:48 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lip 22, 2007 9:27 pm
Posty: 200
Lokalizacja: Kraków
a nasz mechanik mówi że auto powinno byc dwukierunkowe - ma dojechac i wrócic o własnych siłach
ludzie z którymi się czasem spotykamy pogadać mówią iż najlepszymi czytaj najmniej awaryjnymi samochodami są serie (nie mówię o lifcie czy oponach z którymi też nie przesadzac).
chcesz mocniejsze auto a zastanawiasz się jak - to sprzedaj tą vitke i kup 2.0
a załozysz NOS auto dostanie kopa złapie przyczepność i poukręcasz wszystko co się da
a szkoda


ps przepraszam powinienem to napisac w tym wydzielonym temacie

_________________
LR DII " krówka" DO SPRZEDANIA
http://www.alternativa.pl


Ostatnio zmieniony wt kwie 22, 2008 9:56 pm przez piotrek, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 22, 2008 9:49 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
slaw pisze:
jedyna rozsądna opcja to 2,0 silnik sprzegło skrzynia :wink:

Też tak myślałem... Rozumiem że cały zespół napędowy z 2,0 z wałami przykręcam do moich mostów i śmigam... Tylko trzebaby dawcę znaleść. Ciekawe czy w UK mają 2,0?? :lol:

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 22, 2008 10:00 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
piotrek pisze:
...chcesz mocniejsze auto a zastanawiasz się jak - to sprzedaj tą vitke i kup 2.0
a załozysz NOS auto dostanie kopa złapie przyczepność i poukręcasz wszystko co się da
a szkoda
ps przepraszam powinienem to napisac w tym wydzielonym temacie

Nie, spoko :!:
Odebrałem to jako głos za 2,0 przeciw NOS :wink: .
A szkoda bo znalazłem:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Nitrous- ... dZViewItem
tylko 200$.... :roll: :lol: Ciekaw jestem czy można to jakoś dozować czy tylko 0-1 :roll: .

A silniki od GV krótkiej dałoby się tak p&p wrzucić? Bo tych 2,0 R4 to prawie nie ma....

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 22, 2008 10:08 pm 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
Masmo pisze:
slaw pisze:
jedyna rozsądna opcja to 2,0 silnik sprzegło skrzynia :wink:

Też tak myślałem... Rozumiem że cały zespół napędowy z 2,0 z wałami przykręcam do moich mostów i śmigam... Tylko trzebaby dawcę znaleść. Ciekawe czy w UK mają 2,0?? :lol:

nie wiem czy mozna je jeszcze dostac w dobrym stanie ale jedyny silnik poza suzuki to ford 2.0 v6 lub 2,3 v6 takiego dołu to zaden silnik nie ma :lol:

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 23, 2008 6:31 am 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 22, 2007 4:33 pm
Posty: 2214
Lokalizacja: Gdańsk
Masmo pisze:
Coś więcej wiesz jak to w praktyce wyglada? Pomysł z NOS-em jest z cyklu lekko abstrakcyjnych ale kto wie ... :roll:


Kiedyś się troszkę interesowałem razem ze znajomym, który lubi szyyyybkie Hondy. Naprawde szybkie :)

Chcesz, to mogę się wypytać kto robi, za ile itp...
Pozdr!

_________________
Klasyczna legenda - Range Rover Classic 2 drzwi 3.5 V8 gaźniki 8)
Jeszcze bardziej legendarna legenda - LR Discovery 300Tdi, w Camel Trophy :mrgreen: - Już nie ma
Legenda na kołach - LR Discovery Series II Td5 XS - Już nie ma
Już nie ma Vitary...


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 23, 2008 8:06 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 29, 2007 4:43 pm
Posty: 350
Lokalizacja: Połaniec
@Masmo
@Dmieszcz z rajdy4x4 ma 5,86 w mostach, fakt to w samuraju ale... możesz przy okazji pomyśleć

z silników (benzyna) to polecam z opla 1,4 lub 1,6. ten mniejszy ma 90km
większy chyba 105km(są to wersje 16v)
jak to w oplach trzeba wymieniać częściej pasek rozrządu
@Michał_1989 ma w samim silnik 2,0 ale od czego to niewiem :?

aa i ktoś pisał na tym duużym forum ze silniki z bmw są niezniszczalne :)
pzdr

_________________
Suzuki Vitara X90


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 23, 2008 10:20 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
kosciej pisze:
... Chcesz, to mogę się wypytać kto robi, za ile itp...
Pozdr!

Pewnie popytaj, zawsze warto wiedzieć. Może kiedyś sobie fundnę jakieś hamerykańskie V8 (a nie biedne 8V :wink: ) i wszadze NOS :wink: :lol: .

djbigos pisze:
...z silników (benzyna) to polecam z opla 1,4 lub 1,6. ten mniejszy ma 90km
większy chyba 105km(są to wersje 16v)....

Ale mówimy o silniku do auta a nie do kosiarki :wink: . Nie ma sensu rzeźbić żeby zyskać 20 KM i podobny moment. Minimum to 2,0 :!:
djbigos pisze:
....aa i ktoś pisał na tym duużym forum ze silniki z bmw są niezniszczalne :)
pzdr

BMW brzmi lepiej, jak dodamy jeszcze V6 to już całkiem fajnie tylko czy to da się ożenić z Vitara :?:

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 130 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 15 6 7 8 9 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 41 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl